Projektowanie gier planszowych: od pomysłu do finalnego produktu.
Kiedy tak właściwie ekspediujemy nasze dziecko do pierwszej klasy szkoły bazowej, na pewno jesteśmy dumni, że nasze dziecko radzi sobie porządnie w szkole chcemy patrzeć jak się rozwija, w jakich kategoriach są one dobre, jakie przedmioty je interesują. Uczeń podstawówki w klasach od pierwszej do trzeciej szkoły podstawowej przede wszystkim uczy się samych podstaw, czyli pisania, czytania, liczenia, składania wyrazów, sylab, pisania całymi zdaniami. Na dalszym etapie, innymi słowy w klasach od czwartej do szóstej są spełniane dalsze plany, które już nie są oparte na nauczaniu zintegrowanym. Tu różnica polega na wielu przedmiotach, które są wprowadzane w aspekt nauki małego dziecka. Są wyliczone takie przedmioty jak język polski, matematyka, język obcy, geografia, biologia, ANCHOR, niejednokrotnie nawet fizyka w późniejszych klasach szkoły podstawowej. Religia, wychowanie fizyczne, sztuka są również tymi przedmiotami, jakie mogą rozwijać świadomość dziecka, nakierowując go na dobrą drogę. Uczeń podstawówki może w gruncie rzeczy wiele się nauczyć.
1. Więcej informacji
2. Przejdź do strony
3. PrzeglÄ…daj
4. Zobacz więcej
Edukacyjna rola gier planszowych w nauczaniu matematyki i logiki.